Wednesday, May 30, 2012

Pekena nasi kandar beratur lagi.....

Disebabkan aku memang suka sgt makan nasi kandar...apa lagi...aku ajak le suami aku p pekena nasi kandar beratur lagi. tak tau le dia letak apa...sampaikan aku rasa nak makan lagi kat sana. Kali ni masa kami pergi orang takdelah ramai orang beratur macam yang sebelum ni. Kira beratur tak panjanglah...dan selesa lah jugak sbb org tak ramai dan tempat pun cukup.Dapat le menikmati nasi dengan tenang...hehehe. 
Seperti kebiasaan kalau nak makan kat nasi kandar beratur ni kenalah pegi lepas pukul 10 malam. Kalau nak makan sini biasanya kena alas perut malan benda lain dulu sementara nak tunggu pukul 10 malam. Kalau pegi sini masalah nyer si sara le time-time macam ni dia dah mengantok. Disebabkan mama dia nak makan sanggup dia bersengkang mata.
Kali ni sebab tak ramai orang boleh le aku ambil gambar dekat sikit lauk-lauk yang ada kat sini. Tapi yang paling aku suka ialah ayam goreng,sotong, bendi dan kuah campur dia yang aku rasa memang betul-betul sedap. Rata-rata kawan-kawan suami dan aku dah try makan kat sini. Komen dia orang kira sedaplah.Kelainan sikit masa kami pegi makan  kali ni ialah pakai t-shirt sama termasuklah puteri aku si sara. hehe...T-shirt yang  papa beli masa pegi Sabah.


Papa memang kalu datang sini..selalunya ambil lauk daging gulai dan telur bawang. Nampak bestlah jugak. Kesian kat sara sebab dia tak suka sangat makan nasi kandar. walaupun ambil nasi sara tanpa kuah...selalunya aku ambil nasi putih dan ayam goreng untuk sara....dia macam tak lalu jer makan..sebab mengantok agaknya. pastu sibuk nak balik rumah.heheh

Sara dengan muka masam nyer ..sebab ngantok. Yelah malam-malam buta pegi makan. Kalau di ikutkan tak baik untuk kesihatan makan malam-malam ni..tapi nak buat macam mana sebab dah suka bantai jer.Lagipun malam jer bukak kedai ni.


Sebab sara bad mood terpaksa ler pujuk dia. dan jalan terbaik bagi dia ok ialah suruh dia tolong bayarkan kat mamak kedai ni. Oklah sikit. Dia nampak jugak rasa seronok tolong bayarkan.
























Lauk kegemaranku...sotong..Best sangat.Memang terbaik....























Harga pun ok jugak lah.....kira rate normal ler untuk nasi kandar.

No comments:

Post a Comment